HDTVSHOP Ekstra gode priser

Cart

Ofte stillede spørgsmål

Førsteklasses kundeservice - før, under og efter dit køb

Lige her finder du en masse information om leveringsmuligheder, forsikringer og en masse anden vigtig information. Hvis du skulle have nogen som helst yderligere spørgsmål, må du endelig ikke tøve med at kontakte os!

Kan I klarer også montering og installation

Er du ikke fortrolig med montering og installation af hårde hvidevare eller TV produkter? Så løser vi gerne opgaven for dig! For et mindre beløb kan du nemlig få leveret og monteret dine produkter på en dag og i et tidsrum, som passer dig.

Du kan I ro og mag vælge tidsrum og dato når du foretager din bestilling. Du vil modtage en reminder dagen før aftalt levering og for god ordens skyld ringer vi typisk 30 minutter før levering og bekræfter, at vi er på vej. Varen bæres ind og monteres samt tilhørende emballage tages retur.

BEMÆRK: Ved opgaver der kræver to chauffører (eks. amerikanerskab) opkræves en tillægspris.

Læs evt. mere om specifik montering af:

Kan jeg returnere varen uden den originale emballage?

Vi vil helt klart helst have varen retur i original emballage. Er emballagen væk eller beskadiget, falder varen i værdi. Det vigtigste for os er dog, at du pakker varen rigtig godt ind, når du sender den, så den ikke tager skade på sin vej retur til HDTVSHOP. Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os i kundeservice.

Har I altid jeres tilbudsvarer på lager?

For online tilbud gælder “først til mølle”. Løber vi tør for varen i varehuset, vil vi bestille flere hjem eller tilbyde et lignende produkt til samme pris.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Bare rolig, vores lagermedarbejdere arbejder hurtigt . Derfor får du typisk allerede din vare 1-5 hverdage efter, du har trykket ’Godkend’.

Vores chauffører kontakter dig inden for 30 minutter inden leveringen.

Hvornår trækker vi pengene for mit køb?

Vi trækker først pengene når din ordre afsendes fra vores lager. OBS: Hvis du benytter PayPal som betalingsmiddel trækkes beløbet typisk, når ordren er godkendt.

Hvornår får jeg en kvittering eller faktura?

Kort tid efter du har gennemført købet online, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail. Når ordren er gennemført, sender vi selve kvitteringen eller fakturaen til dig sammen med din ordre.

Har I prisgaranti?

Nej, vi tilbyder ikke prisgaranti, men kom og snak med os, så finder vi sikkert en god løsning for alle parter. I tillæg har vi 14 dages returret. Så skulle du ikke være tilfreds med dit køb, kan det returneres. Der findes dog undtagelser: Mobiltelefoner, GPS, wearables, Apple iPad og produkter med abonnement, software samt spil og film, hvor emballagen er brudt. Derudover er der 14 dages returret på GPS såfremt emballagen er ubrudt, mens der er 6 dages returret hvis emballagen er brudt.

Kan I hjælpe mig med at tage mit gamle Elektronik / Hvidevarer med?

Du kan spare en tur til genbrugspladsen, ved at lade os skrotte dit gamle produkt for dig. Chaufføren tager for et mindre beløb dit gamle produkt med retur og skrotter det på den mest miljørigtige måde. Vær opmærksom på at dit gamle produkt skal være afmonteret, når montøren ankommer.

Døren på mit nye køleskab vender forkert. Kan I hjælpe mig?

Hvis produktet giver mulighed for omhængsling af døren, kan vi tilbyde dig at vende døren for et mindre beløb, så produktet passer bedre hjemme hos dig.

Hvordan tjekker jeg status på min reparation?

Selvom vi gør vores ypperste og arbejder på højtryk for, at få din reparation færdig i en fart, er det nu alligevel rart at se hvor langt vi er nået. Du kan tjekke din status lige her. Indtast blot telefonnummer og ordrenummer som reparationen omhandler – og på et splitsekund får du status på din reparation!

Mit produkt er på værksted. Hvor lang tid skal jeg vente?

Ja, vi ved godt, at det absolut ikke er sjovt at vente. Det er et stort ønske fra os, at produktet hurtigst muligt er hjemme hos dig igen, så du kan få glæde af produktet. Har du en igangværende reparation, som du ønsker status på, så er du mere end velkommen til at fange os i kundeservice for mere information. Vi er løbende i dialog med værkstederne for at sikre dit produkt behandles hurtigst muligt.

Vi hjælper dig!

Send os en besked.
Vi svarer dig inden for 48 timer

Kontakt os

icon

222 555 66

icon

info@hdtvshop.dk

icon

http://hdtvshop.dk

Om HDTVSHOP

Vi har været eksperter på området siden 1998 og det glæder os at hjælpe vores kunder på vej til en sikrere hverdag.

Kundeservice:


Mandag-Fredag 10:00-16:00


222 555 66

NYHEDSBREV